Ddmkmrc Kızlar böyle birşey duydum daha önce devlet hastanesinde doğum yapıp özel oda tutan varmi bilgi alabilirmiyim
tugcesakzci Ddmkmrc eğer araştırma hastanesinde yapacaksanız doğumunuzu ücret ödeyip özel tek kişilik tutabilirsiniz. Şehir hastanesi vs gibi yerlerde yapacaksanız eğer öncelikli olan gruptan boşluk varsa rica ederseniz tek kişilik oda verirler
EbruBoluKaya Devlette sezeryan oldum tek kişilik 2 odaları vardı boşsa rica ettik verdiler ama çoğu devlet önceden söyleyip ek ücret istiyor diye duydum
EbruBoluKaya Ddmkmrc bende 25 haftaya kadar özele gittim ama fiyatlar çok fena gerçekten bide tüp bebeğim ben çok masraf yaptık o yüzden devleti seçtim şükür çokta güzel geçti
EbruBoluKaya Ddmkmrc teşekkür ederim darısı herkesin başına. Hayır fethiye devlet hastanesinde sezeryan oldum