nurcakir58 ya sacmalamasın ya bana de dediler ben açıp diyaneti gösteriyordum yazılanları gözlerine sokuyodum hani nerde yazıyo böyle bisey diye kendi kuaförüm bile dedi kaç yıllık onunda gözüne soktum yazılanları bir deli kuyuya tas atıyo hesabı doktora dedim oturduk güldük yani gülüyorlar artık böyle sorulara kimlere emanet bu cocuklar bilinçli olcaz diye uğraşıyoruz ama ah bu hurafeler 3 defa kırıklarımı aldırdım ve sağlıklı da uzamaya devam ediyo kestir gitsin tantana olcaksada söylemezsin saçın mı belirleyecek çocuğun ömrünü yada saç köklerini sorsan mantıklı açıklama yok zamanında büyükler söyledi diyorlar saçma sapan seyler aman 😄