Hatice_0691 İyi akşamlar gecen hafta lekelenmem oldu progesteron verdi doktor kanaman var dedi 2 tane iğne vurulcan dedi sabah akşam da fitil dedi kahverengi çamurumsu leke geliyor korkulacak durum var mı ?
Yagmur-194 Hatice_0691 ilaçlarını kullan ve ayak altına yastık koyarak bol bol dinlen sadece tuvalet ihtiyacına kalk birşey olmaz Allahın izniyle
Elsa57- Hatice_0691 bende 7 haftaligim ayni durumu yaşıyoruz şuanda ilk ignemi vuruldum her akşam progestan fitili kullanıyorum pazartesi 2.doz ignemi vurulucam. Şuan kanama kesildi ama sende dert etme bebek sağlıklıysa tutunacak dedi doktorum zaten ☺️
zeyasya Hatice_0691 benimde direk kanamam olmuştu adetin ilk günü gibi o şekildeydi doktora gittim gelsim kahverengi lekeye döndü aynı fitili verdiler ama igne vermediler bana fitili sabah akiam kullanıyorum doktordan gelince ilk fitili kullandım diger gün hiç bişeyim yoktu 1 haftadır kullanmaya devam ediyorum bende inşallah herşey iyi olur herkes için