34+2 olduk oğluşumla 🤲🏻 27 ocakta doktor kontrolüm var ilk defa nstye gireceğim hemde o gün doktorum 16 şubat günü için sezaryen tarihi verdi 6 ocakta hastane randevumuza gittiğimizde 33 hafta 2 günlüktüm o gün bebeğimin 2900 gr olduğunu biraz kilolu bir bebek olduğunu söyledi hanımlar çok zorlanıyorum artık geceleri uyuyamıyorum hiç geçmeyen mide yanmam var 27 ocakta gittiğimde 36+2 olacağım diyorum keşke sancım falan çıksa doğum yapsam daha erken :(