buseseymen Gebeliğimin 4. Haftasındayım ultrasona daha giremedim karın kısmında batma hissi yaşıyorum benim gibi yaşayan var mı normal mi
Yagmurakyurek buseseymen bebek yerleşiyor adet ağrısı gibi ilk aylar Ağrı’da oluyordu bende sağlıkla gelsin ama doktorunuza bu durumu mutlka danışın
buseseymen Yagmurakyurek aşırı bir ağrı yok ama insan ister istemez tedirgin oluyor tabi pazartesi günü mutlaka danışacağım doktoruma
Yagmurakyurek buseseymen sağlıkla gelsin birşey olacağını sanmiorum ama doktora danışmak ta da fayda var 🌸🧸
Zeyneco Bende aynı sorunu yaşadım kızlar maalesef hatta bazen adet sancısı gibi vuruyor şiddetli fakat doktorum yerleşmeye çalışıyor o yüzden dedi olurda çok şiddetli olursa özelliklede sabit yerden ağrısı çok olursa muhakkak gel dedi
buseseymen Zeyneco benim sabit yerden değil ama sol tarafım daha çok ağrıyor gibi ama diğer yerlerde de var ağrı
Zeyneco buseseymen Bir sorun yoktur ozaman Allahın izniyle benimkide aynı öyleydi yerleşme sancıları normal demişlerdi içini ferah tut çokta rahatsız olursan pazartesi dokturunla görüşürsün