Seymaa1008_ Kızlar az önce sol kasığıma öyle bir sancı girdi ki. Yerimden kıpırdayamadım. 3-4 dakika devam etti biraz yürüyünce hafifledi. Yalancı sancı olabilir mi? Yaşayan varmı böyle bişeyi?
Mervesrsy Benim de aynı şekilde bugün aşırı bir şekilde kasıklarım ağrıyor ve sırtım çok çok ağrıtmaya başladı yeni 33. Haftaya girdik
Seymaa1008_ Hala devam ediyor. Yanma hissi oluşuyor artık dayanamıyorum bir an önce vakit gelse diye bakıyorum. Doğum korkusu bile kalmadı sabırsızlıktan😂