kizannesi16_ susuz kalmanın en çok zararı size olur. Tansiyon problemleri, böbrek problemleri yaşama ihtimaliniz var. Bebeğinizin suyunda azalma yaşayabilirsiniz. Gebelikte günde minimum 2.5 litre içmeniz lazım. Tek başına içemiyorsanız içerisine limon sıkın için.