Aysee04- Hocalarım kimyasal gebelikte ki kan adet kanı mı? ve kimyasal gebelik ten ne kadar sonra adet oluyoruz
Bartumommyyy Aysee04- normal adet gibi sonraki adet zamanınızda oluyorsunuz tarihlerde aksama olmuyor yani bende öyleydi
Nalinnn14 Aysee04- Geçen sene kimyasal gebelik geçirmeden önce 29 günde bir adet oluyodum 7 gün sürüyor benim kimyasal gebelikten sonra kanamam başlayınca toplamda 2 haftaya kadar lekelenme ile devam etmişti kanama başlangıcından itibaren 33-34 gün sonra adet olmuştum
MadameNoire Aysee04- ben reglimden 3 gun gecikmistim test yapmıştım gebelik çıkmıştı ama 3 gün sonra ağrım vardı birden normal adet gördüm 1 hafta kirmizi kanamam oldu bitti..
Ayselcnt Bartumommyyy o zaman yumurtlama düzenide değişmez değil mi.. ben geçen ay kimyasal geçirdim.. henüz adet olmadım.. yumurtlama günlerini normal adet zamanına göre hesapladım inşaAllah tutar..
Aysee04- Şimdi şöyle mi hocam 7 aralıkta adet oldum işte sonra 11 ocak kimyasal gebelik yaşadım şimdi lekelenmeler var sonra 7 şubatta mı adet olacağım
Meltemozi Merhaba bende bu kimyasal gebelik yaşadım normalde hafif lekeler geliyordu zaten adet günüm 4 gün geçtikten sonra siyah şekilde kanama olmuştu sonra normal kanamaya dönmüştü
Bartumommyyy Ayselcnt değişmez ama uygulamalarda görünen yumurtlama tarihleri bazen yanıltıcı olabiliyor yumurtlama testleri var denemenizi tavsiye ederim
Ayselcnt Bartumommyyy tavsiye için teşekkür ederim..💙 ama ben 5 yıl önce ilk gebeliğimde de programa göre hamile kalmıştım.. kimyasal gebelik geçirdiğimde de programa göre hamile kalmıştım.. benim adetim düzenli olduğu için programda doğru çıkıyor.. ama geçen ay kimyasal geçirdiğim için şaşar mı onu bilmiyorum işte..neyse nasip..