_momy_9 Kızlar merhaba çoğu kişiden cinsiyet konusunda Kese eğer yuvarlak olurda kız Basık ince veya fasülye şeklinde olursa erkek olacağı söyleniyor , sizlerde tuttumu bu iddia , cinsiyetini bilenler ilk ultrason fotoğrafına bakabilir mi 🤭 -
La_Liberte _momy_9 benim oğlumda yusyuvarlaktı. Kızımda yarım daire şeklindeydi. Bu kızımda erken haftalarda gitmedim. Ama 8. Haftada yuvarlaktı. Anlayacağınız değişiyor ☺️
1palyaco Susususueda yanlış bilgi demekki yuvarlak olması erkekmiş 😁 dermişim öyle birşey olsa bütün doktorlar ilk haftadan cinsiyet söylerdi 🤷🏻♀️