Dlar 14 haftalık olduk cinsiyet için bugün özel bir ebe kliniğinden randevu almıştık çok uğraştırdı yarım saat sakladı ama sonunda yakaladık bir erkek olucak mış 1 kızım vardı şimdi bir de oğlum olucak çok heyecanlandım 🤩
fatmacingoz1 Dlar Maşallah insan daha ne ister ki🥰 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 Bizde 37+3′yiz erkek bebek ilk çocuğumuz sağlıkla gelsin güzel oğlum 🥹❤️
Merve61nc Dlar hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benim kızım var şimdi 2 ciye hamileyim 12 ci hafta da erkeğe benziyor dedi ama bakalım şimdi 16 haftalık olcak bu hafta gidicez doktora belli olur heralde ☺️
1palyaco Dlar ya maşallah gözünüz aydın ,benim de oğlum olacak 🥹 sağlıkla kucağımıza alalım büyütelim inşallah 🌸
EceNaz26 Dlar 13+2 de randevum var görür müyüz acaba çok heyecanlıyım 😄 sağlıkla gelsin inşallah oğluşun 🥰🧿🙏🏻
Dlar EceNaz26 inşallah görürsünüz biz Hollanda’da yaşıyoruz ne yazıkki görmesine ramen söylemediler 20 olmadan söylemeyiz dediler ama başka klinikte ücretli öğrenile bilir diyince koştur koştur gittik inşallah sizde öğrenirsiniz ❤️