Selinner 3 hafta önce serklaj yapıldı kızlar önlem amaçlı oldu. Bi sıkıntı gözükmüyordu ama dünden beri sanki dikişin orda bıçak saplanır gibi sancım var neden oluyo bilmiyorum yaşayan var mı? Doktoruma ulaşamadım sizlere bi danışmak istedim **cevap verirseniz çok sevinirim **
nb- Selinner enfeksiyon olmuş olabilir. Doktorun bi tahlil isteyebilir. Doktorundan cevap gelene kadar kolla yine kendini başka bi sıkıntı olur mu diye bakalım biraz dinlen doktoruna ulaşana kadar
KubosMH Selinner merhaba bende serklajlıyım ve yaklaşık 1 aydır içten içe benim de kemiklerim ağrıyor yürürken sağa sola dönerken bile ağrı ve batmalar yaşıyorum doktorum biz senin serklajını ultrasonda görüyoruz bi sıkıntı olmaz demişti umarım sizde de herhangi bir sıkıntı olmaz içinizi ferah tutun
Cennet_kusum16 Doktora gorunmen lazım canım, enfeksiyonda olabilir dikişinde zorlanıyor olabilir. Kanama olup olmadigini da takip et muhakkak ve uzanıp ayaklarının altına yastık koyup basıncı azaltmaya çalış