Kızlar 38+4üm bugün başım ensem çok ağrıdı tansiyonumu ölçtüm bi düşük bir yüksek çok değişiyor. Saat 5ten beri de belimde alt kısımda sancı var ama sürekli ve şiddetli değil. Bebek de hareketli baya 2 saattir yatıyorum halsizim. Sizce belimde ki gerçek sancı mı?