GPinar Ebrulii3434 Valla bende pazartesi 37 olacağım aynıyız bende merak ediyorum kaç kilo oldu diye 35.haftada 2450gramdı 🥰ama çatı muayenesi yapacak mı bilmiyorum ben hangi hastaneye gidiyorsunuz
Ebrulii3434 GPinar İstanbul da yaşıyorum semtimizde bulunan yeni hayat diye klinik var oraya gidiyorum (: siz
lilasmom_ Melosunannesii küvözde kaldı mı ? Bu hafta doğanlarda emme refleksi tam gelişmiş olmuyor falan dediler
Melosunannesii lilasmom_ hayır kalmadı hiç bir sıkıntısı olmadi sadece 5 ay boyunca reflüsu vardı yemek borusu tam gelişmemiş dediler ama düzeldi sonradan
mutluyuz123 Ebrulii3434 36+4 de gittim doktor 2900 dedi acaba az mı çok dikkat da ediyorum sadece bebege kilo aldrcak şeyler yiyorum ama olmuyo😒
seizetheday mutluyuz123 bence gayet normal haftası ile uyumlu zaten asıl kiloları 37 itibari ile alıyorlar
ElifKarata mutluyuz123 ya bana da 36+2 de gttim 2966 dedi 34 te 2600 du dedim 2 haftada çok az almış normal mi dedim normal dedi ama ne bilim bana da az kilo alms gibi geldi .
Snjsid839-_ Melosunannesii bende 36+6 da gittim 2750 dedi doktorum minyon olacak kafası küçük dedi umarım benimde kilolu doğar ☺️
seizetheday Ebrulii3434 ay bende pazartesi 37+0 ım aynı ama ben sezaryen olacağım bende bekliyim 35te 2513 dü
Bebek-annesi 36+3te kontrol vardı 2700 gram çıktı çatı muayenesi de oldum doktor kız bebek uzun boylu ama kilolu değil haftasında gidiyor dedi bir sıkıntı görmedi