Turkan285 ElaMirza Tatlım sani konukoğlunda Yrd.doç.dr. Ali tahtacıya gidiyorum ilgili geldi ultrasonda sancına kadar söylüyor.orta yaş bir beyfendi insana huzur veren bir tavrı var .
Elifece ElaMirza Bülent kahramana gidiyorum çoook çok ilgili , çok iyi bir doktor tavsiye ederim. İlk aylarda Fuat Aksoy’a gidiyordum o da çook ilgili ama eşim sevmedi Fuat Aksoy’u o yüzden bırakmak zorunda kaldık 😄
EmineHazar Ben NCR hastenesinde Yurdanur Açılmış’a gidiyorum çok memnunum 😇👼🏼 Çok güzel ilgileniyo tek eksi yani çok bekletiyor ama içeriye girince memnun kalıyosun
smcnkrt Bende medical parkta sedat baylara gidiyorum polikistik over hastasıydım moral olarak topladı ve tedavinin ardından şükür 25 haftalığız mükemmel bi doktor yılların tecrübesi var👍
SimgeAydn Yusautku canm ben 8 aydır akademi hastanesinde arif yılmaz beye gidiyorum çok çok memnunum tavsiye ederim. Adam çok bilgili ve tedbirli davranıyor her konuda