Merhabalar 2 ay önce eltim sezaryen doğum yaptı. Öncesinde hastaneye yatış gerçekleştirdi erken doğum olacağı için ilgilerini vs çok beğendi. O gün nöbetçi doktor kimse tedavisini o gerçekleştirdi. Doğumada nöbetçi doktor kimse o girdi. Çok memnun kaldı.
Normal doğum yapan tanıdıklarım da memnun kaldı. Sancı odalarında 1 kadın refakatçi eşliğinde sancısını çekiyorsunuz doğum esnasında refekatçı çıkıyor 2 3 ebe giriyormuş doğumunuza doğum bittikten sonra sizi yukarı kata odalara çıkartıyorlarmış