Ceydakrtpe22 Kızlar 36. Haftadayız evet mide yanmam olurdu akşam yemekten sonra olurdu genel de geçerdi gündüz hiç olmazdı ama 3 gündür gece gündüz hiç kesilmeden bi mide yanmam var normal mı napıcam
Minikmucizelere Ceydakrtpe22 bu aralar benimde gunduzleride oluyo normaldir bence ya baski uyguladiklarindandir diye dusunuyorum
Civciv_ Ceydakrtpe22 eskilerin söylediği bir söz var ne kadar doğru bilemem😅 ’mide yanman çoksa bebegin saçlı olacak derler. Bende fazla olmuyor kel galiba benim kız ahhash
Jale155 Ceydakrtpe22 çok normal ben 38. Haftaya girdim.mide yanmasi icin surup iciyorum.bazen gece uyurken bile midem asit gibi agzima gelip gidiyor aley gibi bogazim yaniyor.şurup kurtariyor biraz beni
RM0 Ceydakrtpe22 offf benimde yaaa gece gündüz hiç fark etmiyor kefir süt yoğurt helva herşeyi yaptım geçmiyor 🥹🥹🥹
Nisniss 36+3 vallahi bende öyle bişi yemeye korkar oldum ne yesem midem yanıyo yatamıyorum sabahlara kadar 😢