Beyzaaa277 Gebeliğim 26 haftalık hamileyim kesede kanama var dedi doktor erken doğum riskin var dedi dünden belli sancım cok bel ağrısı çekiyorum beyaz akıntı gelip duruyor normalmidir erken doğsa nezamn doğar
fayting Beyzaaa277 o zaman normal bir durum mu ki anlamadım? Böyle söyleyip insanı panik ediyorlar hem de hiçbir şey yapmıyorlar tuhaf valla
Beyzaaa277 fayting ayn valla bu gün olmus 50 kiloyum ve regenemesis diye vitamin harici hiç bir ilaç yazmadı ne kan ne takviye hiç bir doktor devlet zaten umursamıyor özelde de 2 3 doktor gezdim