Merhaba kızlar. Bir haftadan fazladır akşam 5ten sonra tok da aç da olsam mideme bir yanma giriyor ve hiç bir şey çözüm olmuyor. Cidden nefes alıp vermekte zorlanıyorum. Nefes boruma kadar yanıyor sanki. Bundan birkaç gün önce de sindirim sorunum vardı, bulantı, istifar, isal olarak o ara başladı. 17. Haftaya girdik normal mi?
Daha önce reflü gastrit ülser dispepsi gibi mide hastalıklarım olmuştu. Ondan kaynaklı olabilir mi?