Ates_41 Ben 2 ye hamileyim 36+0 ilk kızımi normal doğum yaptım ama şimdi hem biraz korkum var hemde gene normal olsun istiyorum duyduğuma göre hurma doğumu kolaylaştırıyormus sanırım son aylarda hurma yiyip sonuç alan varmı?
Zekiye-clk Ates_41 merhaba benimde ilk gebelik bende hurma yiyorum herkes önerdi doğumu kolaylaştırıyomuş
Svdalsnn Ates_41 evet canım bol bol ye son haftalarda ben sürekli yedim doğum anında bile doğumhanede hurma aldırdı doktorum hırma yedim rahmi yumuşatıp doğumu kolaylaştırıyor ye bol bol şifa olsun doğumun kolay olsun inşallah 😘
Ates_41 Zekiye-clk ben 2gundur yiyorum.dun 3tane yedim bugünde 5 tane inşallah iyi gelir Rabbim yardımcımız olsun inşallah
Zekiye-clk Ates_41 Amin inşallah bende günde 5 tane yiyorum eğer doğumunu yakın değilse çok fazla tüketmeyin rahim duvarını yumuşatıyormuş