Zhraaltun Tubahacik antepli degilm ama esmn isinden dolyi burdaym canm 🤗 medicalparkta abdullah goymene gidiyorum tavsiye edrm
Tubahacik Zhraaltun erkek o eşim istemiyor erkek olmasını 🙄☹️ Bayan olarak duydunuz varmı bide kaç haftalıksınız
Tubahacik Zhraaltun maşllah ya az kalmış cinsiyet nedir bende manolya hanıma gidiyorum ama sinmiyor içine bi türlü 13.2 haftalıgız
Zhraaltun Tubahacik kiz canm bnm manolyadan kimse memnun degil etrafmdaki insanlr valla canm cok ters bi kadin rahat diolar
Tubahacik Biraz Zhraaltun biraz öyle evet ya cinsiyet tahminde buldu kız dedi ama emin olmadı sanki eşimle bizde emin olamadık o yüzden
HaticeNur Ncr hastanesinde Emel Peri Canbolat var git dene bir çok iyi bir doktor ben ilk gebeligimde ona gitmistim doğumuza o yaptırdı şimdi ikinci ve yine ona gidecegim