Zohre35 merhaba ben yarın medicana da doğuma gireceğim ilkay hanım doktorum cok memnunum açıkcası doğumu yaptıktan sonra hastane ile ilgili bilgi veririm sizlere ayrıca foto cekimi isterseniz doğumunuzda anlaşmalı ekrem ile yaptırabiliyorsunuz ayrıca oda süsleme içinde bir firma ile anlaşmışlar onunla yaptırıyorsunuz kendiniz süslemek isterseniz izin veriliyor ama cok abartı olmasın diyorlar. Ayrıca normal doğurursanız eşinizi alabiliyorlar sezeryana eş almıyorlar şimdilik benim bildiklerimde bunlar