Pink17 Seyma18 Çanakkale’nin neresinden diye sorarken kendimin de merkez de oturduğumu yazsaymışım keşke 🤦♀️Bende merkezdeyim 🤩
Pink17 yesim9401 🙋♀️ Kaçıncı haftadasınız hangi doktora gidiyosunuz? Ben 5+4 üm haftaya doktora gidicem ama kararsızım hangi doktora gitmeliyim karar veremedim🤔
Pink17 yesim9401 bende Hasan beye gidicem yüksek ihtimal Şule hanım mı Hasan bey mi kararsızdım teşekkür ederim 😊
CansuDemir Ben 2,5 ay evvel doğum yaptım. İlk kontrollere devlette hasan çetine gittim. 9. Haftadan sonra fakültede Servet beye gittim. Bende merkezdeyim.
Cansu34 CansuDemir Canım ben yeni aradım hastaneyi Servet bey takibe bakmıyor dediler Sadece tedaviye bakıyormuş Soradan öyle oldu sanırım
CansuDemir Cansu34 demek ki değişmiş artık. Bülent beye sorun bir de, o da çok ilgili. Doğum zamanımda ikisi de cok ilgilendi.