Aryaarda Merhaba arkadaşlar 5 yaşinda bı kizm War ismi arya şimdide 7 aylık hamileyim nasip olursa oğlum olacak ben ARDA olsun istyorum ama eşim hiç sıcak bakmiyo baska onerebilecginiz isimler nelerdir?
Beybitooo Aryaarda benimde kızım Arya ben şimdi erkek olursa Karya olsun diye düşündüm ama aryayı zor diyorlar Karyayı hiç diyemezler 😂 Asil koyabilirim cinsiyet belli olunca başlicam düşünmeye 😌