Bsrnsyy Onatfidan47 valla sen beğendiysen sana anormal gelmediyse koy kimseye sorma çünkü herkes farklı şeyler söylüyor moral bozukluğu sadece kafa karışıklığı senin fikrin önemli kötü değil bence kulağa hoş geliyor
La_Liberte Onatfidan47 pek beğenemedim ben de sorduğunuz için söylüyorum ☺️ tabii yine siz bilirsiniz 💕
Busra221 Onatfidan47 kötü. İrem daha iyii 3 yaşındaki cocuğunuzun ismini söylerken nasıl zorlanıcağını düşünerek isim koyun..