Merhaba bende kızıma hamileyken yaşamıştım bnm 32.hafta sonrası da olmuştu ekmek şeker hamur işi kesilmeli hatta meyve bile sınırlandırmalısın demişti doktor dikkat etmeme rağmen bebek dönmedi sezeryan doğum oldum. Sizde kesin hepsini gerekirse diyetisyenle ilerleyin korkutmak için demiyorum kızım çok sağlıklı cok şükür 4.5 yaşında hatta sdce ilerleyen süreç için ekstra, sağlıklı beslenin. Sevgiler