Hanımlar merhaba 32 haftalık hamileyim hamilelik başından beri lekelenme yaşıyorum ilk başta plesanta asagidaydi o yüzden başladı kanama daha sonra yukarı çıktı ama devam ediyor böyle bir durum yaşayan var mı doktorlar hiçbir sıkıntı olmadığını söylüyor ama yinede çok can sıkıcı