Busra15- 12haftalık hamileyim canım çok fazla burger kingten hamburger yemek istiyordu bir kaç gündür ketçap ve mayonezle beraber bugün de yedim artık bebeğe zararı olur mu arada bir bu tarz şeyler yemenin
3438FG Busra15- Sizi yanlış yönlendirmek istemem ama ben hepsinden yiyorum. Tabiki doktorumda herşeyden dozunda yiyebilirsin dedi
ASE6154 Busra15- iyi pişmiş olduğu sürece az az yemekte sakınca olmuyor, sürekli yemek zaten normal yaşamda da sağlıksız. Abartılmadığı ve başka bir rahatsızlığınız olmadığı sürece yenebilir 😊
hunilimom Busra15- valla aklımda duracağına midemde dursun diyip hepsinden yedim 😂😂 sonuçta sabah akşam yemiyoruz arada bişe olmaz 🌸
Busra15- 3438FG Ben doktora da sormadım bir dahaki gittiğimde soracağım ama internette malum bu yazdıklarım için her şeye zararlı diyor ya ama canım isteyince de aklımda hep dönüp duruyor yedim de aklımdan çıktı şuanlık en azından 🥹🥹
3438FG Busra15- Ben bu konularda internete bakmıyorum. Oraya bakarsam hiçbir şey yiyip içemiyeceğim. Genelde doktoruma diyorum ve hatta kendisi bana gülüyor. Herşeyi dozunda ye hamilesin hasta değil diyor. Bir dahada birşey yiyeceğim zaman sormadım hiç
MelteM2cck Busra15- ben marka açısından bilgilendirme yapmak istiyorum. Herseyden yiyin ama helalinden yiyin. Burger King İsrail markaları. İsraili destekleyen markalar ve bu denli savaş katliam varken dikkat etsek ne güzel olur
Asli1453 Busra15- çok severim bende evde yapıp yiyorum cnm istedikçe kız bak cnm çekti niyetliyim 3gundur Allah kabul etsin akşam yapayim artık😋
Busra15- Asli1453 ya Allah kabul etsin afiyet olsun şimdiden o zaman bende bir dahakine evde yapmayı deneyeyim üşenmezsem 🙃
Asli1453 Busra15- sağol cnm Allah razı olsun bır kereliğine bişey olmaz hamilesin sonuçta canın çekmiş