Kucur Kizlar tam 29 haftalık hamileyim son bir haftadir bebegimin haraketlerinde azalma var önceden sürekli tekmelerdi simdi çok az haraketlerini hissediyorum tekme hiç yok normal mi?
Frkbsr Kucur benimde aynı doktora gittim 2 3 defa sorun olmadığını söyledi hatta bende bir post açmıştım orda herkes ayni şeyi söylemiş ama hiç hareket hissetmiyorsaniz bir acile gidin
MelteM2cck Kucur çok normal 30 u devir görcen sen🤭🤭 32 hafta doldu benim bi dursada uyusam diyorum😁😁😁😁
sutlukahve Kucur ben henüz o haftaya ulaşamadım 🙈 ama burada okuduğum ve araştırdığım kadarıyla o haftalarda herkes hareketi azaldı diye yazmış ve herkes normal olduğunu söylüyor. Endişe etme bebişin gayet iyidir eminim ❤️
Golge2 Çok normal bu haftalarda biraz durağan geçiyor bi kahve iç ya da çikolata yiyip uzan hareket edecektir
Kucur Frkbsr aslinda 4 gün önce doktordaydim gayet normaldi ama son günlerde asiri az .sizin doktorunuz haraket szalmasinin sebebini söyledimi acaba?
ikizmom94 Ben de 29 haftaligim aynı sorun var ikizlerimde perşembe kontrolum var iple cekiyorum sekerden dolayi cikolata vs de yiyemiyorum hareketlensinler diye 😔
Kucur ikizmom94 umarim bebislerimizin bir seyi yoktur seker cok tor hamilelikte Allah kolaylik versin🌸
Kucur MelteM2cck ay umarim dediginiz gibi olur tekmelesinde uyuyamiyim raziyim😁 endiselenmek daha kötü
ikizmom94 Kucur gerçekten zor istediğini yiyemiyorsun bazen ac hissediyorum kendimi hamileyim canım çekiyor ama yasak sağlık olsun ne yapalım tek evlatlarımız iyi olsun Allahin izniyle sağlıcakla kavuşalım inşallah 🤲🤲
MadameNoire Kucur bende 27 olacağım benimki de 2 3 gündür azaldı cikolata falan yiyip uzanınca hareket ediyor. Kendini fazla yormamaya da çalış ben mutfağı temizledim biraz yoruldu herhalde ondan..