E_ce Kızlar hasta değilim 5. Günüm normalde olurum ama değilim acaba geç dölenmemi hevef etmek de istemiyorum ya akıl verin lütfen
Kbr-05 E_ce silip çizgi göremedim ben kan verin olmazsa bazen bu testlerde görünmeyebiliyor hatta kanda bile çıkmayan olabiliyormuş geç çıkıyormuş yani. Bir iki gün daha bekleyin adet olmazsanız kan verin bence inşallah gönlünüze göre olsun 🤲
E_ce @"asli_hmz"tasti attım canım ya bi kaç gün sonra tekrardan yapıcam bakim şuanda yoğun bel ağrım var