32+1 haftalığım neredeyse sert bir tekme atmadı şimdiye kadar hiç arada bir ayakta fazla kaldığım zaman karnım kasılıyor sadece bebek sanırım tek bir yere toplanıyor ve o bölge sertleşiyor elimle masaj yapınca geçiyor 1-2 dakika sonra.. hiç uykumdan uyandıracak kadar bir kıpırtısı olmadı gün içinde hareket eder felan ama çok hafif hissediyorum onu da.. bana herkes kilolu olduğum için karın iç yağlarından ötürü hissetmiyor olabilirsin demişti.. sağlıklı olsun da varsın çok hissetmiyim şuana kadar Allah’ıma şükür gelişimin de bir problem yok