Srfe01 Merhaba kızlar sezeryan doğumdan sonra karına bastırma olayı yaşayan oldu mu bana üç kez bastırdilar gözlerim yuvasından çıktı sanki gittim geldim öbür tarafa bütün hepsinde yapıyorlarmı şimdi ikinciye hamileyim ara ara aklıma takılıyor
Kayaozge Srfe01 Bende sezaryan oldum bana da bastırırdılar ilk bastırdıklarında uyuşukluğunu vardı karnımda pek hissetmemiştim ama ikinci yaptıklarında bende çok kötü olmuştum sesim çıkmıyordu ağrıdan ellerini itekliyordum hemşirenin o derece bi ağrı ikinci doğumda da aynısını yaparlar büyük ihtimal
Lutfiye20 Srfe01 bir defa yapıldı normalde acıya dayanıklılık bastirdiklarinda istemeden öyle bağırdım ki ölüyorum sandım 2. Hamileyim baygınken yapın diyeceğim bu defa dayanilacak bir acı değil
Sedefkitir12- Srfe01 bana ilk gebeliğimde yapmadılar bende suan 2. Ye hamileyim yaparlar mı bilmiyorum bazısına kum torbası da koyuyorlarmış bana ondan da koymadılar
Srfe01 Lutfiye20 oluyorsa öyle birşey gerçekten bende öyle söyleyim çok kötü bir acı yasamayan bilmez
irrm05 bende ondan çok korkuyordum bana yapmadılar ama doktorumla alakalı en başından sormuştum ben doktoruma bastırma yapıyorlarmı diye ben kesinlikle yaptırmıyorum demişti dediği gibide oldu🙏🏻
Srfe01 Lutfiye20 dikiştn hemen sonra odaya alıyorlar ya bence hemen yapmazlar gibi yine de sormak lazım zaten odaya geçerken uyanıyor insan