Ozgu_momy Doğum sonrası sezaryen göbeğini toparlayan en iyi korse hangisi kullanan ve fayda görenler yazabilir mi acaba 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Knergiz Ozgu_momy sadece beli saran korse kullanmayın zararlıdır. Ben şort korse kullanmıştım çok iyi gelmişti
Ozgu_momy Knergiz Onu ben saçma buluyorum ya zaten sezaryen keşişi çok altta bel korsesi o bölgeye çok uzak kalıyor ben de şortlu bir model ismi arıyorum
Ozgu_momy ElifKarata İlk gebeliğimde aynı şeyi söylediler kullanmadım tüm kilomu verdim ama o sezaryen katlanması geçmedi sonradan doktor yaran iyileşince kullanabilirdin demişti bu sefer aynı hayata düşmek istemiyorum..
ElifKarata Ozgu_momy bende kullanmadım göbeğim kalmadı hiç. Smdi de kullanmayı düşünmuyorum tabi sarkmam olmazsa olursa 1 ay sonra baslarm kullanmaya bu kilot şeklinde olan rahim toparlayıci korselerden