Bebisimiz0244 bende 24+2 deyim. 2- 2.5 hafta önce benimki de 28mm çıkmıştı bana da düşük riskin var dedi doktor. Tüm gün oturur vaziyette kalmayacaksın (dikiş atölyesinde çalışıyordum çıktım, makina başı olduğu için) sürekli yatacaksın ya sağ ya sol tarafına, sırt üstü yatmayacaksın, ev işi felan yapma, ağır kaldırma. Sadece yemek yapmaya kalkabilirsin bir de tuvalete, o uzayacaktir kendi kendine dedi. Uzayıp kısalabilen bir şeymiş, kendini zorlayacak ve yoracak her şey kısalmasına ve açıklık olmasına sebep olabilir , beslenmene de dikkat et , ilişki yasak dedi. 1 hafta boyunca dinlenmeye çalıştım, ev işlerini de yavaş yavaş yaptım mecburen, sürekli yatamadım. 1 hafta sonra 40mm olmuştu. Ne yapıyorsan aynı şeyleri yapmaya devam et tekrar kısalmasın, bırak ev işi felan da yapma yorma kendini dedi. Siz de dikkat edin kendinize uzama olacaktır. 25mm’nin altı tehlikeli serklaj daha da kısalırsa veya gerek duyulursa yapılıyormuş.