Merhabalar. 32 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar bebeğim hep haftasıyla uyumlu ilerliyordu. Kontrole gittiğimde 32 haftalık değilde 31+3 günlük dedi doktor. Evet çok bir gerilik değil fakat üzüldüm neden böyle oldu diye. Çok şükür bir sıkıntı yok dedi doktor fakat kafama çok takıldı. Haftasını yakalamak için neler yapılabilir. Ayrıca boyu 41cm kilosu 1850 gram.