K11- 10 gun icinde gidince ikinci ucretsiz oluyo yani kontrol muayenesi ben oyle yapmistim mesela iki hafta sonra degilde ilk gittikten sonra 10. Gun gidin boyelce haklariniz bitmez. Ben dogum pakedini 10. Haftada almistim 10 hak vermislerdi sanirim 2 hakkim kalicak cunku genelde ayda bir cagiriliyor. Son ay her hafta gibi. O zamanda kontrol muayenesi oluyoya hakkin bitmez