nunusmom MerveAli9694 ilk Trimester da çok yemiştim bn yaa canm çekti dşye yemesek daha iyi tabiki ama canın çok çektiyse 1 tane ye
ekc MerveAli9694 Nasıl noodle? Hazır sosu içinde 5dk da olan paketlerden mi bahsediyorsunuz. Yoksa makarna gibi satılıp kendiniz çeşitlendirdiğinizden mi?
myavocado MerveAli9694 sürekli yemek iyi değil tabi ama canınız çekti ise aziktar yiyin bence, ben de cipse dayanamiyorum çok isteyince bir iki tane alıyorum yani yanımda yendiğinde 🤷
matmazellayy MerveAli9694 ben ilk haftamda yemiştim canım çok istedi 2 paket yedim sonra bidaha yemedim zararlı diye bide baya kusturdu beni
dmla-01 MerveAli9694 ye canım Allah’ın izniyle bişey olmaz bende yemiştim sonuç olarak nefis taşıyorsun birtane ye rahallat nefsini akside zarar verebilir çünkü dogum lekesi gibi
Rabiul MerveAli9694 kardeşime yaparken canım çekmişti bi çatal aldım baharatından mide yanmam olmuştu ama çok güzel gelmişti 🤤
Mylove47 MerveAli9694 ben bı kez yedim dışında fazla yememeye çalıştım canım cektiginde bı ay geçmeden yemiyodum.yedigimin üzerinden bı kaç ay geçince yiyordum ama ilk aylar yeme fazla bı paket yesen yeterli o da canın çektiği için
Mervepera MerveAli9694 valla kızımda çok yedim şimdide yiyorum arada (midem yanmasın diye oda ) 🤣 ye gitsin 🤣
bebilique Hiç hazırını yemedim, sağlıksız buluyorum ama Çin restorantı vs varsa yenir en azından koruyucu vs bulunmaz içinde.