Bu gun trabsferimin 3cu gunu ve progesteron testi istediler. Sonuc aynı gun cıkması gerekiyomuş ama benimki yarın cıkıcak ve doktorum bu gun cıkması cok onemli dusukse hormon takviye gerekebilr sonradan uzulmeyelim dediler Ama mecbur yarın cıkcak aynı gun cıkmıyo diyolar