keremtahamom_ ben aldım doktor zararı yok dedi. Radyasyon zaten yok dedi. Gayet memnunum 🙃 Hareket azalınca bakıyorum, zaten düzenli hareket etmesi 30.haftayı buluyor. Hareket edince bitmiyor olay,telaş😀🥲Haftası ileri ise duymadığım gün olmadı. Marka önemli. Ben çok rahatlardım aksine..✨️