kızlar bebeğim 8 günlük. Emziriyordum hep ama uç kısmı yara oldu ,göğsümdeki kahve kısım hamilelikte baya büyüdü ve doğal olarak ağzına hepsini alamıyor😕Ucunu alıyor. bu süreçte makinayla sağıp biberonla verdim. Şimdi iyileşti biraz göğsüm. Emzirmeyi denedim ama tutmuyor 2 sn emip bırakıyor, geri çekiyor kendini, ağlıyor. Ne yapıcam? Önerisi olan?