Selam arkadaşlar.Bu sıra ailece hasta olduk ben hafif hastalandım.2 gün önce düş aldım ve sacım kurumadan dışarı çıktım havada buz gibi.2 gündür biraz halsizlik ve baş ağrım vardı ve boğazım hafif kızarmıştı. Ateşim yüksek olmuyor 37,37,5 arası oluyor.Bazen ateşim varmış gibi hiss ediyorum ama bazen hissetmiyorum ağrım falanda yok.Ateşin böyle olması garip sanki.ben biraz her şeyin kötüsünü düşünen bir insanim