Waffleveliyaninannesi Ahsksdk ben daha uygun diye kendi sitesinden dormire 2 aldım bebeğim henüz doğmadı ama denedim çok kullanışlı elim ayağım olacak belli 😄
Mrv4 Ahsksdk dormıre yı aldım bebegım daha doğmadı ama kurulumu yapıp denedım çok güzel umarım bebegım de sever ☺️ Trendyol sayfasından almayın pahalı elele kendi sayfasında yarı fıyatı daha mantıklı onarırım ama iş ki bebeklerımız de sevsın 😂
Ahsksdk Mrv4 ay evet bende sitesine naptım ordan almayı düşünüyorum kesinlikle yarı fiyatında😂 kullanan kimse yok mu acaba ya yorumda gelmedi
Mrv4 Ahsksdk ama bebekten bebege de degısır bazıları sallanmayı sevıyor bazıları sevmıyor ya bence bebegınze kullandıkça kendınız anlarsınız ama ürün gayet güzel ☺️☺️
EbruBoluKaya Ben aldım bebeğim 2 aylık ama pek sevmedik gibi zar zor 5 dakika duruyor sonra kendini atıyor 😂😂