Umut_aras Birden kendimi kasıyorum 25. Haftaya girdim bazen çok hareketli oluyor sanırım dönme aşamasında birden karnım kasılıyor istemsizce yaptığım bişey bebeğe bu refleksimin zararı olurmu sizce
aslhnkrts9 Umut_aras bence normal korkmayın anlık gelip geçiyo ben öyle olunca derin nefes alıp biraz yürüyorum o kasılmayı belki hepimiz istemsiz olarak yapıyoruz o toplanma anında