bende 33.haftadayım, sağdaki bebeğim benim de aşırı hareketli, soldaki bebeğim en başından beri daha az hareket eden bi bebek. Bende hep düşünüyorum niye böyle diye ama yorumlara baktığım kadarıyla genelde soldaki bebekler daha az hareketli. Sağlıklı olsunlarda❤️❤️🫶