sevalciftci Kızlar bilen varmii alt karibada ağrı geliyor ben ağrisi oluyor sol kasıkta bide daha çok normalmi 16+4 te gitmiştim kontrole herşey iyiydi çok şükür kilosu vs ozmnda kaşık agrik olduğunu söyledim bir sorun yok dedi
Lagertha_ sevalciftci ağrılar kanama olmadığı sürece normal kabul ediliyor. Benim kasık ağrım çok oluyor özellikle gece yatakta dönerken zorlanıyorum. Bel ağrısı da biraz ayakta kaldım mı iş yaptım mı oluyor 22. Haftadayım