Melisahmet değerleriniz düşük değil kimyasal değildir düzenli artıyor , 5 günlük ebriyo konuluyor ama kiminin hemen tutuyor kiminin 3. Gün tutuyor beta buna göre kiminde düşük kimde yüksek başlayabiliyor , benim 5. Gün betam 2.60 ti 😆😆hiç aklıma kimyasal gelmemişti 3. Tüp bebek süreci artık çok iyi bildiğim için, şuan 15+5 iz sagkikla büyüyoruz bin şükür , darısı başınıza gereksiz endişe yaşamayın stres bebeği olumsuz etkiler. 6. Haftada alttan muayne ile kese de içinde inşallah yolk sac da görürsünüz 8 de kalp atışına cagiriyorrlar