keremtahamom_ Birkaç gün önce pıt pıt hareketlerini hissettim üst üste ama son iki üç gündür hissetmiyorum böyle her gün olmaması normal mi
busraaa10 keremtahamom_ 20+4 üz bugün ama hala hissetmiyorum kuzum bence seninki de çok normaldır 🫶🏼🥲😅
Lagertha_ keremtahamom_ bu haftalarda normal ben de ilk 16 da hissettim sonrakini haftalar sonra hissettim şu an 22. Haftadayım hala düzenli değil
MadameNoire keremtahamom_ canim erken haftalar 25 olunca daha da kıpır kıpır olur Allahin izniyle bi de bebekten bebeğe değişiyor bence ilk yeğenim çok hareketli imiş ikinci öyle pek hareket etmemis ablam demişti.
keremtahamom_ busraaa10 anladım canım inşallah öyledir birkaç gündür biraz da üzüntülüyüm o yüzden de aklıma takıldı bir şey mi oldu diye emin olamamak çok kötü 😢