blogmomies valla kuzum fazla içiyosam ben yandım 😂😂 epilepsi hastasıyım doğuma kadar kullanmak zorundayım hem demir hapında hem multi vitaminde hem de ekstra folik asit var duble nin de üstünde kullanın benimki. O hareketli vs dedikleri sosyal medyada başlamış bir şey itibar etme derim ben ona. Folik asit bebekleri ciddi beyin, sinir ve omurga hasarlarını engelliyor kullanılmaması daha tehlikeli😂😂