Kubra_haciomer ben geçen sene doğum yapmıştım canım ekimde. Benimki baya erken doğum oldu, sancılarım olunca hastanede yattım ben 3 gün , 26 haftalıktı çünkü . Doğumu durdurmaya çalıştık taburcu olduğum gün suyum geldi sıkıntı halinde ertesi gün doğum yaptım . Sen takibini yap ne kadar sıklıkla oluyo sertleşme falan diye, olmadı bi duş al biraz rahatlarsın. Baktın dayanamıyosun hastaneye git hemen, çünkü bence haftanda iyi doğum sancıları başlıyo olabilir