Arkadaşlar hiç korkulacak bir şey değilmiş ben burada okuduklarımdan sonra o kadar gerildim ve stres oldum ki, rahatlatmak adına söylüyorum çoookk kısa sürdü ve en ufak bi acı vs hissetmedim.
Bu arada ne sancım var ne açıklığım. Bebiş kanala da inmemiş. Normal doğum istiyorum ama kilosu 3750 boyu 54 cm dedi doktor. Haftaya randevu aldım ama biraz da korkuyorum nasıl doğuracağım doğurabilecek miyim sonradan sezeryana döner de boşuna beklemiş olur muyum bu kadar diye 🥺🤷♀️