Fer4h Beralp siveno rollon kullanıyorum koku hassasiyetim hala var içeriğide tertemiz o yüzden içim rahat
Momofelisa Beralp ben kullanmıyorum hatta makyajda yapmıyorum hiç bir şekilde başından beri. Aynı zamanda temizlik ürünleri ile de çok uğraşmıyorum. Ne kadar kimyasaldan uzak durursak o kadar iyi. Tenimize değen herşey direk kana oradan da bebeğe gidiyor.